Imke Eijwoudt
Pim Theunissen
John Eijwoudt

"Voor mijn studie ben ik een half jaar naar Uganda gegaan, waar ik al snel in contact kwam met Mama Justine en haar straatkids. Een bijzondere band is ontstaan. Geraakt door de inzet van Mama Justine om kansloze kinderen een veilig onderdak te kunnen geven, waar mogelijk onderwijs voor hen te regelen. Getroffen door gastvrijheid, de hartelijkheid, het enthousiasme en de levensvreugd van deze mensen. En dat terwijl ze niks hebben.

Het idee om deze bijzondere groep mensen blijvend te ondersteunen heeft geleid tot de oprichting van Stichting Imikaaa. Hiervoor is alle hulp hard nodig en zijn wij op zoek naar donateurs en sponsoren."

-Imke

`Children are one third of our population

and all of our future´

Ons doel

Stichting Imikaaa heeft als doel om de

leefomstandigheden van straat- en weeskinderen

in Uganda te verbeteren. Hierbij ondersteunen

we Mama Justine en haar project Agape Vulnerable Children in Kampala. We helpen haar en de kinderen op weg naar succes.

Geïnspireerd op de doelen van de Verenigde Naties willen wij bijdragen aan betere leefomstandigheden, een kans op onderwijs, genoeg voedsel, schoon water en sanitair en een goede gezondheid.

Jouw hulp maakt het verschil!

Email: stichtingimikaaa@gmail.com

Facebook: Stichting Imikaaa